Handlat till barna

Det är det jag har gjort idag. När jag lämnat Viktor på dagis drog jag och Oskar in till Ikea. Handlade lite bra-att-ha-grejer och leksaker till Viktor.
Vidare till Bergvik, pyjamas och strumpor till Oskar inhandlades, även en stoor godispåse. (Superdumt, jag vet det!!)
Sedan iväg till Barnens hus. Handlade sittring till toaletten och leksaker till barna.
Efter det så åkte vi till underbara Vivi för fika och en massa prat. Snart är Vivi hemma också eftersom det kommer en bebis i början på maj så då ska vi försöka umgås lite mera. Och sedan så kommer vi ju att ha barn i samma ålder så det blir ju superkul!! :)

Fröken M
2012-03-28 @ 21:48:17
URL: http://frokenmela.se

Masa fina grejer !!

Jag har precis förälskat mig i ett par me & i brallor till Viggo så jag måste ta reda på om jag måste ha ett "party" eller om det går att beställa ändå...

Men nu är det dags för sängen !

kram

melanie
2012-03-29 @ 07:44:21
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Hej Emma!

Tack för alla dina fina och varma kommentarer som du lämnat det senaste! Jag är själv lite dålig på att kommentera just nu, men ja...det är som det är:) Jag läser din blogg varje dag iaf=)



vad mycket fint du har handlat, tänk att det är så roligt att shoppa till barnen. Spelar liksom ingen roll vad det är heller ;-) Moa har den där leksaksvagnen och hon älskar den! fyller den med massa saker och kör runt här hemma, mycket bra köp! :) Kram!

Becky
2012-03-29 @ 20:26:32

Åh vad roligt med shopping till de små! :) fin, fina grejer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0