Helt plötsligt!

Igår när jag skulle smörja in Oskar och ta på honom pyjamas så var han mottaglig för lite bus. Kittlade honom och helt plötsligt så började han att skratta! Jag blev full i skratt själv och ropade på Peter som kom med min telefon och filmade. Det var första gången som han skrattade med ljud och han blev förvånad själv. När han skrattat en stund så blev han helt plötsligt lite orolig och underläppen kom ut eftersom han inte visste vad som hände. Men eftersom jag skrattade så släppte det fort!

Idag så har jag och grabbarna hälsat på hemma hos Maria, Oliver och Wiggo. Oskar låg i deras soffa och tränade nacken lite. Och sedan så ser jag hur han börjar tippa.... Jojomensan! Han grejade lite till och helt plötsligt så vände han på sig. Men det gick inte så fort som det gjorde för Viktor när han gjorde det första gången. Oskar var lite mer sansad och fick flytta lite på kroppen för att komma över helt och hållet.

Det händer mycket på samma gång nu för Oskar och det märks i hans beteende. Han har de senaste dagarna varit lite mer beroende av mig än vad han brukar vara. Han är väl i någon utvecklingsfas och så är han förkyld samtidigt och då är det lätt att bli lite mammig :)

Anna
2012-03-22 @ 16:56:58

Det är så härligt att få vara med vid de där tillfällena! När jag läser här längtar jag än mer efter livet som tvåbarnsmamma.

ENDENISE
2012-03-22 @ 18:55:58
URL: http://endenise.se

åh vad mysigt :D Lo är exakt så där med mig just nu. Men det händer ju mkt hos de små :)

AnnaMalin
2012-03-22 @ 21:23:20
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Vad härligt! Första skrattet är ju bara så underbart!

Becky
2012-03-22 @ 21:53:39

så duktig han är plutten! :)

Hanna - Mode och min vardag
2012-03-23 @ 14:31:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Det första skrattet är så härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0