Inte så aktiv..

Har inte varit så aktiv de senaste dagarna..
Blogglusten har inte varit på topp och jag har inte heller haft så mycket tid över till datorn.. Det kommer sådana perioder i livet ibland. Men nu så hoppas jag att jag är på banan igen!!

Här kommer lite bilder från min och barnas dag idag!


Morgonen började med att jag bytte alla sängkläder i alla sängar. Oskar tränade lite i vår nybäddade säng innan vi gick ner för frukost.


Under förmiddagen så hann vi med handlande och badning. Efter lunch så somnade Viktor, Oskar fick sitta i babysittern medans jag duschade.



På eftermiddagen så kom min underbara vän Solevig på fika. Vi åt fruktsallad med Kesella vanilj. Men hade också köpt chokladbollar och den nya bollen med daim. Rekommenderas!! Så lite busätande blev det idag... Viktor fick Solveig att läsa boken Gruffalo för honom. Solveig skojade till boken lite mer än vad vi gör och det var uppskattat!!

Tack Solveig för en trevlig eftermiddag!!
Marie
2012-03-15 @ 22:17:49
URL: http://artans.blogg.se/

Visst måste man sova för att orka, humöret (mitt) är inte det bästa om jag är back på sömnkontot..

Va stor han blir O, det går fort!!

Solveig
2012-03-15 @ 22:34:01

Tusen tack själva! Det var mysigt att få vara hos er i eftermiddag! :) välkomna och hälsa på hos oss snart! Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0