Min älskade storskrutt!

Igår var det en del bråk mellan mig och Viktor... Dels för att jag var trött och dels för att hans tålamod inte heller var det bästa eftersom han är förkyld. Men på kvällen när jag satt i soffan och ammade Oskar så kom han och gav både mig och lillebror en puss och kram. Sedan la han en hand på mig och en på Oskar, tittade rätt in i mina ögon och sa Mina älsklingar. Sedan tittade han på tv igen. Ett underbart ögonblick som gjorde mig så otroligt varm i hjärtat!

Min älskade, älskade storskrutt!! Om du visste hur mycket mamma älskar dig!!!

Nu på morgonen så hade vi lite mys i sängen med bok eftersom lillebror sov lite längre. Så härligt!!


Bild från när Viktor var i skogen med pappa
Marie
2012-03-16 @ 09:22:52
URL: http://artans.blogg.se/

Det är dem ögonblicken som gör att man landar igen! Det är verkligen så, tänk om de ens kunde ana vad man älskar dem.. Men det blir först om de får egna barn! :)

Hanna - Mode, smycken och min vardag
2012-03-16 @ 09:44:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Så gulligt av honom! :-)

Pappa Peter
2012-03-16 @ 09:51:50

Man blir tårögd...

Älskade unge!

Anna
2012-03-16 @ 09:53:22

Åh, vilken kille :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0