En härlig dag!


Oskar med min kusin Elena


Viktor provligger Oskars del i vagnen

Idag har varit en lagom dag.
Direkt efter frukost så åkte jag och barna hem till mamma och var där över lunch och en stund in på eftermiddagen.
sedan åkte vi hem och efter någon timme så kom min kusin Elena och hälsade på.

Barna har varit på bra humör hela dagen förutom de "vanliga" sammandrabbningarna som jag och Viktor har nu för tiden. Han har börjat "ge sig på" Oskar lite mer. Inte allvarligt utan det är mer att han testar vad han kan och inte kan göra. Han testar att ligga och sitta på lillebror. Det får han ju inte men eftersom han får och kan göra det med oss när vi busar så han vill väl testa om han kan göra samma med Oskar. Men men, vi har mysiga stunder också och de är fler än de tråkiga så det är ju skönt det iaf :)
L i n d a . B l o m
2012-05-03 @ 21:19:10
URL: http://lindablom.se

SVAR: TACK Emma :D



Föresten är inbjudningskorten på utskrift just nu ;) Det tar sin lilla tid. Men det går framåt :D

Marie
2012-05-04 @ 08:13:15
URL: http://artans.blogg.se/

Låter som en härlig dag! Tror livet med två barn o en 2-3åring per automatik ger mamman prövning. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0