Illa av mig..

Vikt: 56,1 kg (start: 56,8. +0,6 kg sedan förra veckan)
Mage: 91 cm (start: 93. +1 cm sedan förra veckan)
Midja: 78 cm (start: 78. -0 cm sedan förra veckan)

Har inte haft nån bra vecka, vi lämnar det vid det.. Jag fick en kalldusch och insåg hur fort det går att man hamnar på plus igen. Detta gjorde att när Oskar skulle sova så tog jag mig samtidigt en PW och när jag kom hem så gjorde jag plankan. 3*30 sek och den fjärde rep där jag höll så länge jag orkar, det blev 36 sekunder. Gjorde plankan stående på knä.

Kroppen kändes otroligt pigg trots att Oskar återigen två nätter sovit dåligt. Nu får vi se om det här uppvaknandet håller i sig lite så att jag kommer ner lite både kilomässigt och cm-mässigt

Maria T - tvåbarnsmamma
2012-05-19 @ 13:18:54
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kämpa på!!! Ibland kan de vara bra att få ett uppvaknande, man brukar bli lite mer taggad då så ge gärnet nu Emma!!! :-)

Melanie
2012-05-19 @ 16:40:14
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

det är jobbigt att ta sig ut och iväg när man haft/har jobbiga nätter och dagar. men min erfarenhet är ändå att det är då man behöver det som mest! för att tanka lite energi och ladda om batterierna! bra gjort att du kom iväg ändå och alla pass är bra pass! men självklart har man bättre och sämre veckor, så är det bara. man får ta nya tag och vara stolt över sig själv ändå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0