Skofynd!



Vi var ju på Stadium outlet i söndags och jag fyndade mig ett par skor!! Ett par Nike Lunarswift. Ordinarie pris 1100, jag betalade 490 kr. Hur bra är inte det?!?! Jag kommer inte att gå till någon "vanlig" sportbutik längre innan jag har kollat in outlet när det skiljer sig så himla mycket. Kikade runt på lite kläder, hittade ett par byxor från Adidas som jag gärna skulle vilja ha. Ordinarie 400 eller 450, priset jag skulle få betala om jag köpte dom: 200!!
Tillbaka till skorna, dom sitter som ett smäck! Har provgått dom ute idag när jag lämnade Viktor, jättesköna!! Nu ska jag sova ikapp lite när Oskar också sover och Viktor är på dagis så blir det kanske en längre promenad i eftermiddag när jag hämtar Viktor!
Melanie
2012-05-09 @ 07:26:27
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Nice! kul med fynd! Jag vill också åka dit och kika, men det har inte blivit av än. skulle själv behöva nya springskor:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0