Gårdagen och träningen

 
Igår rivstartade jag och Viktor dagen med att åka till tippen en sväng innan vi åkte till förskolan. Oskar var hemma den stunden med pappa som har varit hemma från jobbet med en förkylning sen i fredags (!!!). Han som aldrig brukar vara hemma från jobbet annars.. Det är väl den förkylningen som jag har haft i kroppen också skulle jag tro.
När jag hämtat Viktor från förskolan på eftermiddagen så åkte vi och handlade, sedan mellis när vi kom hem och när det var klart så dekorerade vi lite pepparkakor. Vi får besök av Maria, Oliver och Wiggo idag så vi dekorerade inför dagens fika.
 
Har kommit igång bättre med träningen igen den här veckan. Fortfarande lite trött i kroppen dock så har tagit det lite försiktigt.
I måndags blev det rask promenad i 4 km, i tisdags var det spinning och igår gjorde jag Tabata (hopprep och plankan). Men igår var det otroligt segt. Benen var suuuupertrötta.. Men känner av hopprepen i vaderna idag. Det är sååå jobbigt att hoppa hopprep. Tänk att det gjorde man för skojs skull när man var liten..
Idag funderar jag på att ta en vilodag och så blir det nog löpning och Tabata imorgon. Får se lite hur jroppen känns ikväll.
Och som jag misstänkte så var inte siffrorna så bra i måndags efter katastrofveckan förra veckan... Men vägde mig idag för att kolla av lite och då vägde jag 0,6 kg mindre. Får se om det hade med tillfälligheter att göra eller om det håller i sig till på måndag :)
Maria - mamma till Liam ☆
2012-11-15 @ 14:00:22
URL: http://fashionstars.blogg.se

härligt med en massa träning! håller också igång :) den här veckan blir det träning hela fem dagar. är stolt över mig själv! nästa vecka borde jag kunna komma iväg fyra gånger :)

Svar: Det är så otroligt skönt att komma iväg lite och få göra nåt som man enbart gör för sig själv och sitt egna välmående! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0