Så mycket fint!!

 
Har kikat lite mer på sidan med leksaker jag hittade och det finns så himla mycket!!!! Det som är ovan är bara en bråkdel av alla underbara saker som finns att köpa. Gah... Tänk om man hade obegränsat med pengar, ungarna skulle få så himla mycket grejer i julklappar och födelsedagspresenter. Det är kanske tur förresten att man inte har alla pengar i världen ;)
 
Jag har inte beställt något härifrån men om det är någon som söker presenter med det där lilla extra så kika in på Blå elefant och kika lite. Jag tror inte att du kommer att bli besviken! Dessutom är det gratis frakt och det är ju alltid bra!!
 
Marie
2012-11-22 @ 23:02:37
URL: http://Artans.blogg.se

Jag handlade därifrån i tisdags kväll och fick sakerna idag! Väldigt mycket fint hade dem!

Svar: Åh vad bra! Då har jag en liten referens när det gäller leverenstid. Det blir nog något därifrån till grabbarna :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-11-23 @ 08:12:42
URL: http://fashionstars.blogg.se

åh måste in och kika :)

Svar: Hoppas du hittar nåt fint! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0