Veckans träning

Träningen den här veckan blev nästan som jag tänkte mig!!
Körde skivstång i tisdags (jättebra pass!!) och skulle på spinning på torsdagen tänkte jag. Men hade tagit fel på tid så det blev 3 km på löpbandet och sedan Tabata, likadant igår och enbart löpning idag.

Kommande vecka ska jag gå på skivstång tänkte jag och sedan få in ett spinningpass och två löppass.
Kommande vecka ska jag köra 3 km/pass men veckan efter det ska jag försöka mig på 5 km. Det är mitt första delmål med löpningen, att orka springa 5 km. Det skulle vara sååå kul om jag klarade det! Sedan ska jag ligga på 5 km ett par veckor innan jag fortsätter att öka igen. Men längtar faktiskt efter lite snö så det blir lite ljusare ute fastän det är mörkt. Läskigt att springa ute på kvällen nu....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0