Blev bättre och bättre

Idag var en dag som började med ett ordentligt magplask!!
Båda barna var gnälliga och bråkiga, det var nåt nästan hela tiden från det att vi kom upp och ända fram tills vi kom fram till förskolan. Sånt är såå himla tråkigt. Och det var inte bara mitt stora hjärta, det lilla hjärtat har börjat med att bråka lite också. Vid påklädning av ytterkläder till exempel. Han bänglar och spänner upp sig i en båge... Ja ja, vi kom iväg till slut iaf, om än något senare än vad jag tänkt.

Lämnade Viktor och sedan drog jag och Oskar för att handla och köpa brädor till huset i Slottsbron. Väl hemma sedan somnade liten och sov till klockan 12.10. Fick en hel del gjort under tiden han sov, väldigt skönt.

När vi hämtat Viktor drog vi iväg till Forshaga och hängde där tillsammans med Becky, Vivi, Jessica och alla våra små såklart! Blev en hel del prat och Viktor blev klippt. Så snodigt! Så en dag som började med pannkaka blev så himla bra och det ska bli skönt att gå och lägga sig nu. Hoppas på en bra natts sömn. Imorgon ska jag ut och springa för första gången på åratal tänkte jag. Håll tummarna för att jag överlever! ;)

Maria- tvåbarnsmamma
2012-10-18 @ 23:08:58
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Skönt att dagen slutade bra 😃
Kul med löpning, lycka till kommer gå galant!

Svar: Det gick bättre än jag trodde med löpningen faktiskt! :)
emmsaklemmsa

Melanie
2012-10-19 @ 06:45:03

Känner igen dom där mornarna allt för väl. Och leo han har typ aldrig gått att klä på, man blir helt svettig för han kan inte ligga/sitta still. PHU!
skönt att dagen slutade bättre än hur den började i alla fall! vi får kolla på en dag till veckan och se om vi kan styra upp något. När passar det er?

Svar: Efter dagis imorgon kanske?? Jag slänger iväg ett mess till dig under dagen idag! :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-10-19 @ 08:01:09
URL: http://fashionstars.blogg.se

skönt att kunna avsluta dagen på bästa möjliga sätt i alla fall :)

Svar: Det var guld värt!! :)
emmsaklemmsa

Fröken M
2012-10-20 @ 08:41:43
URL: http://frokenmela.se

jag vet faktiskt inte riktigt "vad" som är fel med Viggo. Det började med feber förra fredagen, sedan dess har han spytt upp i stort sett all mat, varit "loj" och trött !
Sista spyan kom igår väll, och jag hoppas att det inte blir mer, men efter 8 dagar tar jag inget för givet...
Jag hoppas bara att han ska bli frisk innan thailand !!
Kram

Svar: Usch och fy! Hoppas verkligen att han kryar på sig så att det inte blir något krångel med resan för er... Kram
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0