Bytte dag!

Igår var jag och maken i gamla huset och grejade i princip hela dagen. Rensade och körde två vändor till tippen med massa skräp.
Barnen var hos Oskars gudföräldrar, Becky och Magnus, och lekte under tiden! Tack till er underbara vänner! <3
När vi var klara landade vi en snabbis hemma för att elda och hämta rena kläder. Vi handlade med oss taco-grejer och drog iväg till Forshaga där barna var.
Vi åt gott och hade trevligt sällskap. Dock blev våra barn trötta och vi blev inte så jättesena. Väl hemma och när våra små hade somnat Tände jag en del ljus, tog med mig lite härlig läsning, godis och te till soffan. Tänkte läsa och bara ha det bra en stund.. Jo, tjena.. 10 minuter gick det, sen somnade jag i tidningen i princip. Bara att göra sig iordning och krypa till sängs. Sedan var det bråk med Oskar i nästan två timmar och det blev minst sagt en bökig natt.

Allt detta gjorde att jag bytte godisdag! Har ju det på lördagar men somnade ju från allt igår. Hade först tänkt att inte byta men orkade inte till slut. Åt lite igår och en hel del idag. Får se vad våg och måttband säger imorgon.... Men, gjort är gjort. Nya tag till veckan!! Fyra träningspass på Friskis är inplanerade och ska försöka komma iväg på lite promenader/powerwalks också tänkte jag!

Och hörrni!! Jag var iväg på spinning i veckan. Första gången på jättelänge! Och det var helt underbart! Ska försöka komma iväg på 2 spinningpass under veckan. Hoppas planeringen håller!!

Maria - mamma till Liam ☆
2012-10-08 @ 08:11:20
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad skönt att få iväg en massa! jag skulle vilja rensa ut vårt förråd

Lisa
2012-10-11 @ 13:08:46
URL: http://lisajadeholt.blogg.se

Skönt att jag kan komma med lite tips :)
KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0