Håll tummarna för fingret idag!

 
Har tid hos vårdcentralen idag kl 10.30. Håll tummarna för mig är ni snälla!
Under dagen igår så blev handen lite värre, svullnaden spred sig så nu är även halva fingret tjockt. Jag undrar så vad det här kan va för nåt! Vad jag vet så har jag inte slagit mig, klämt eller knäckt fingret eller leden på något sätt.
 
Ska försöka hinna med att städa nedervåningen idag också. Har dammtorkat hälften och städat toaletten, det gjorde jag redan igår. Men golven behöver sig en omgång eftersom vi får finbesök av lekkamrater imorgon! :)
 
På tal om finbesök så hade jag vackra Linda här igår. Vi fikade (jag åt bara kesella!!), pratade, lekte med barnen och gick på en liten promenad. Så himla mysigt!! Får bli fler gånger tycker jag!! :)
Melanie
2012-10-25 @ 09:16:25

Lycka till!

Svar: Tack! :)
emmsaklemmsa

Åsa
2012-10-25 @ 22:02:24
URL: http://herregudvilketliv.blogg.se

Hoppas svaren kommer snart, väntan är värst, tummar hållna för dig:)

Svar: Det är ju det. Men nu måste jag vänta på kallelse till röntgen eftersom proverna inte visade nåt..
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0