Härligt med träning!

 
Varit iväg och tränat idag igen. Åh vad det är härligt!!! Få ta ut sig i kroppen och bara få vara lite ifred. Var på ett medelpass idag, på onsdag blir det mammacore och på torsdag ser det ut att bli SPINNING!!! Som jag har längtat efter den träningsformen. Jag älskar att gå på spinning, det är så härligt. Får se om jag fortfarande känner så efter tordagens omgång....
 
Jag vägde och mätte mig idag, för tredje måndagen i rad. Jag vill inte lägga ut några siffror och så än men det är en del centimetrar som har försvunnit av kroppen. Och mer ska det bli!! Åh vad det är härligt att va igång igen. Och jag som var så himla onyttighetssugen förut idag (som ni som följer mig på instagram redan vet). Men jag lyckades med att inte äta utan tänka på det målet jag har satt upp för mig själv, att inte ge upp på mig själv utan fortsätta kämpa. När jag satt i bilen på väg hem från träningen så kände jag mig stolt över mig själv att jag kunde låta bli. Hade det varit för två veckor sedan så har jag garanterat tagit några bitar med tanken "vad gör några stycken?" Men några stycken flera gånger om dagen, flera dagar i veckan är det som har gjort att jag gått upp 4 kilo under sommaren. Nu ska dom väck och mammakroppen ska piskas i form!!!
Maria - mamma till Liam ☆
2012-10-02 @ 08:02:22
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad hurtig du är! :)

Svar: Försöker så gott det går ;)
emmsaklemmsa

Maria- tvåbarnsmamma
2012-10-02 @ 10:11:30
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Heja, heja!!! Du är duktig :) kämpa på!

Svar: Tack!! :)
emmsaklemmsa

Lisa
2012-10-02 @ 16:54:44
URL: http://lisajadeholt.blogg.se

Vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0