Ingen bra natt....

 
Oskar håller på att få fler tänder och bara det är besvärligt. Igår fick han även feber.... Eftermiddagen tillbringade han på min arm och blev ledsen i princip så fort det kom några centimeter mellan våra kroppar, han skulle nog gärna ha krupit in under skunner på mig om han hade kunnat..
 
Han somnade fort och lätt igår men natten blev allt annat än lättvindig.. Efter att ha försökt i två timmar uppe i spjälsängen så gick Oskar och jag ner i soffan och la oss där. Det har inte blivit mycket sömn inatt, kanske 3 timmar totalt. Oskar har varit mycket ledsen när han har vaknat och han ha vaknat massor av gånger. När han väl har orkat somna så har han legat på mig eller på min arm. Jag brukar kunna sova ändå men inatt har jag bara slumrat. När jag har försökt lägga ner honom bredvid mig så har han vaknat och varit ledsen...
 
Men idag får jag och barnen besök av underbara Solveig som kommer hit på lunch. Ska bli såå kul att se henne, vi har inte träffats sen bröllopet. Peter är iväg och springer lopp på Skutberget idag och kommer hem lite senare. Så nu har jag slängt på mig lite smink och nya kläder så jag hoppas kunna orka med dagen. Hade tänkt att träna i eftermiddag men nån gröns måste det finnas! Får bli en promenad bara och så får jag sticka iväg och träna imorgon istället!!
Becky
2012-10-13 @ 17:22:25

Usch när barnen inte sover... man blir så hängig.. Hoppas det vänder snart trots nya tänder ;/

Fröken M
2012-10-13 @ 18:36:11
URL: http://frokenmela.se

usch va jobbigt ! vi hade en riktig skitnatt till fredagen med totalt 2 timmars sömn - fruktansvärt, men det får en att uppskatta de BRA nätterna !!
Hoppas ni får en sån i natt :)
KRAM

Svar: Usch, det var värre än min tom...:S Men det är sant att man uppskattar de bra nätterna på ett helt annat sätt. Vi hade en bättre natt inatt men inte bra. Hoppas på att det går åt rätt håll iaf. Hoppas att det blir bättre för er också!! Kram
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0