Aj aj aj...

Jag kommer att ha sååå ont imorgon!!

Idag kom jag på den ljuva idén att promenera till Coop i Kil för att handla och sen hem igen. På med kläder på ungarna och ner i vagnen och iväg. Ungefär hälften av vägen består av grusväg så jag fick ju slita därefter. Vägen var väldigt blöt vissa partier så det var svårt att styra och vansinnigt tungt. Framme på Coop handlade vi, ner med varorna under vagnen och samma väg hem, fast nu med ännu tyngre vagn...
Vi kom fram och tillbaka iaf och det blev totalt en promenad på ca 6,3 km.

Som om inte detta vore nog så har jag idag införskaffat ett årskort på Friskis och Svettis. Tränade också ett medelpass. Heeelt slut blev jag. Jag har inte tränar ordentligt sen jag blev gravid med Viktor i mars -09. Så det var på tiden att börja!! Såå skönt att vara igång igen och jag är arg på mig själv att jag väntat så länge. Men nu ska jag försöka få ordning på mammakroppen så att den formar till sig lite :)

Jo just det!! När jag kom hem efter träningen fick jag i mig lite att äta och sen gick jag och maken ut för att i ca en timmes tid dra in lite ved. Jag som inte aktiverat mig nåt under dagen menar jag...
Jag kommer må som jag förtjänar imorgon! :)

Maria- tvåbarnsmamma
2012-09-25 @ 07:33:19
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Bra jobbat Emma :) härligt att komma igång med träningen igen!

Svar: Tack! :) Det känns så himla bra att ha kommit igång igen. Nu märker jag hur mycket jag har saknat det!
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-09-25 @ 07:58:17
URL: http://fashionstars.blogg.se

jäklar vad du var hurtig igår! :)

Svar: Ibland så! :)
emmsaklemmsa

sara
2012-09-26 @ 13:49:27

Vart i kil bor ni? Bor själv i apertin omr. Så har också en bit dit på grusväg.

Svar: Längs med 61:an mot Karlstad, precis efter polisfickan.
emmsaklemmsa

Milla
2012-09-27 @ 23:14:08
URL: http://millablom.blogspot.com

Duktig du är! Jag har inte vågat träna än. :-(

Svar: Tack! Trist att du inte vågar. Kan du inte få komma in till specMVC på en ny kontroll då eftersom du fortfarande har ont ibland?! Det tycker jag inte att du skulle ha nu efter så lång tid...
emmsaklemmsa

Hanna Karlsson
2012-09-29 @ 06:50:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad härligt med en ordentlig promenad. :-)

Svar: Det var det, men lite väl tungt vissa partier.... :S
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0