Skönt att sova!

Natt till igår var fruktansvärd! Där får man för att man ropar hej innan man kommit över bäcken... Nej då, inte Oskars fel att han sov dåligt. Han var otroligt snuvig och hade svårt att komma till ro. Så igår var jag trött som busen... Hade nog någonstans mellan 3-4 vakentimmar... Sov sedan en stund på dagen men det var bara ca 55 minuter...
Natt till idag var en mycket bättre natt men ändå en del spring. Dock klarade han av att somna om själv som vanligt efter lite bök och stök. På dagen idag så passade jag på att sova medans Oskar sov och det var ett av de bästa besluten på länge!! Oskar sov ca 2 timmar 25 minuter i vagnen och jag sov i 2 timmar på soffan. Helt underbart! Jag har varit som en helt annan person under eftermiddagen idag.
 
Eftersom jag blev så pigg på eftermiddagen så åkte jag och barna till stan efter att jag hämtat Viktor. Vi fikade med fina Elena, var till Lagerhaus och köpte grejer till Viktor och så en snabbis på Hemköp innan vi åkte hem. Båda barna somnade dock i bilen så det blev lite tårar när vi kom hem men det gick faktiskt ganska så fort över!
Nu sover båda barnen gott i sina sängar och även maken har gått och lagt sig. Jag ska inte bli långvarig jag heller men jag kände att jag hade lust att skriva lite till er innan. Blogglusten har kommit tillbaka och jag känner att jag även har lite mer tid nu när vi börjar komma iordning lite. Snart kan jag nog börja bjuda på lite bilder om det är nån som är sugen på det?!
 
 
Vänstra bilden är efter natt till igår, mardrömsnatten. Högra bilden är efter att jag pimpat mig själv med lite smink imorse, men på eftermiddagen så kände jag mig lika pigg som jag såg ut faktiskt :)
Maria- tvåbarnsmamma
2012-09-20 @ 01:04:07
URL: http://oliverspock.blogg.se

Man behöver sova på dagen ibland men jag gör det endast när jag ska ut och jobba natt.. Har svårt att somna på kvällen annars! Jag klarar mej på otroligt lite sömn så ibland undrar jag hur kroppen orkar!

Svar: Jag är tvärtom och kräver väldigt mycket sömn för att gå runt... Eller ja, klarar mig ofta på lite också men när jag väl får sova så känner jag vad mycket bättre jag mår med mycket sömn i kroppen. Och när jag väl får sova lite längre så lever jag på den sömnen i flera dagar efteråt. Lever fortfarande gott på dom två timmarna som jag fick häromdagen :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-09-20 @ 07:40:46
URL: http://fashionstars.blogg.se

åh vad härligt att du kunde sova så mycket på dagen. det gör så mycket :)

Svar: Det är underbart att kunna lägga sig en stund på dagen. Gjorde det varje dag när jag var hemma med Viktor men vardagen ser ju lite annorlunda ut nu.. :)
emmsaklemmsa

Alexandra
2012-09-20 @ 19:02:39

Jo tack, alltid roligt med bilder :) Hoppas du får sova inatt!

Svar: Ska försöka få till lite bilder på de utrymmen som är klara om ett par dagar :) Och nu har vi faktiskt sovit bra ett par nätter igen :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0