Ber er om hjälp!

Nu ber jag de som läser här och bor i närheten av Karlstad om hjälp!

Jag har ju börjat sälja för Tupperware och jag har ett mål att uppnå!! Jag har de senaste veckorna legat väldigt lågt med partyn då jag har haft otroligt mycket runtomkring mig privat.
Men nu vill jag komma igång igen och så undrar jag om det är någon av mina läsare som skulle vilja ha ett party hos sig?!

När man säger ja till att anordna ett party så är det enda man behöver göra är att öppna sitt hem för mig och de gäster man väljer att bjuda hem. Du och jag gör upp om tid och jag kan plocka med mig lite fika om du står för kaffe/te.
Jag kommer att prata i ca 20-30 minuter och sedan är det dags för fika.
Värdinnegåvan får man alltid, oavsett hur försäljningen på partyt går. From vecka 18 är det festboxen som gåva. Vanligtvis kostar den 449 kr. En superfin gåva med andra ord!!

Tveka inte om att höra av dig till mig här på bloggen eller på min mail: [email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0