Ett avslappnande dygn

Igår förmiddag lämnade jag av en lycklig storskrutt hos mormor och moster Frida, lämnade en sjuk make och lillskrutt i svärmors vård och så drog jag till Säffle. Gick på promenad med två goa hundar och när jag kom tillbaka så hade min goda vän Solveig kommit hem från jobbet.
Jag gjorde lunch till oss, vi bytte om till onepiece och så bänkade vi oss i soffan. Vi skulle nämligen ha filmmaraton med Twilight!!!
Vi åt gott med jämna mellanrum, pratade mycket om livet och hade det allmänt gott.
Sista filmen var slut strax före ett natt till idag. Vi kröp till kojs och sov väldigt gott!
På förmiddagen idag blev det brunch med mycket frukt och gott pålägg!

Det var ett avslappnande dygn som verkligen behövdes!!! Att få släppa allt vuxenansvar och vara lite fjortis igen. Får bli fler gånger det här!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0