Ordning återställd

Det är en konstig känsla när man går över med barnen till deras pappa på jämna veckor, man får en vecka själv. Har börjat vänja mig vid tystnaden som är den veckan, tystnaden på nätterna, ingen som väcker, att man sitter själv och äter.... just nu i livet så behöver jag nog den lilla pausen som det innebär. 
Men när måndag ojämn vecka kommer och barnen kommer till mig så kommer liksom livet tillbaka. Jag kände det idag för första gången på ganska länge. Glädjen över att få ha dom hos mig, att höra deras tunga andetag när jag stängt av tvn för att lägga mig. Tjafset som jag antagligen redan imorgon kommer att vara trött på men som jag just idag var tacksam för. Tacksam för att jag har mina ungar, de är för underbara ändå. De trycker på mina knappar som inga andra men de är mina, de är fantastiska och jag älskar dom sååå innerligt! Det är de som är livet, det är för dom jag orkar. Det är för dom som jag ska bli den bästa versionen av mig själv!!! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0