Begagnade böcker

Under sommaren la ja ut en hel del av min studentlitteratur till försäljning och nu har det dragit igång... Det märks att det är höst och att skolorna har dragit igång. Har sålt fyra böcker tror jag. Det ger inte så jättemycket pengar men alla kronor är välkomna!

Häromdagen när vi var på stan så hittade jag den perfekta plånboken! Har letat plånbok ett tag men är ju lite kräsen av mig... Och nu har jag hittat den. En ljusrosa Björn Borg. Försökte hitta en bild på den men hittade ingen. Ska försöka snåla under september så att jag kan köpa mig den i slutet av månaden. Håll tummarna för att den finns kvar!

Idag så ska jag och Viktor till Forshaga och hälsa på Becky och Leo. Magnus var krasslig igår så han kanske är hemma också... Återstår att se.

Ha en bra dag!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0