Bebis

Igår så var vi en sväng till Forshaga för att titta på lilla Milo som är ganska så ny i den här världen. Vi var välkomna fastän vår lilla ängel inte var på topp.
Vi hade det mycket trevligt, som alltid!!! Milo var så himla fin men av någon anledning så missade vi att ta kort på det lilla underverket så får kanske bjuda på det en annan gång. Grattis till Becky, Magnus och Leo som har fått en ny familjemedlem!!

Idag har jag ju varit på jobbet. När jag klev innanför dörren hemma så var det en ganska glad, men trött och sliten liten kille som mötte mig i dörren. Han har varit relativt fri från feber idag men däremot så har ögonen börjat vätska lite och det kommer gult klet från dom. Inte mycket men lite, lite. Det verkar som att han har åkt på ögoninflammation. Mammas lilla älskling!
Hur sjuk kan en familj bli på så kort tid?? Jag trodde verkligen att vi var klara med sjukdomar på ett tag. Viktor får vara hemma resten av veckan eftersom han är så förkyld och sliten. Gorgeous åker till Sälen på torsdag så jag är hemma torsdag och fredag den här veckan. Efter den här omgången med sjukdom hoppas jag att vi är klara för en tid framöver!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0