Gissa vad...

Det började i söndags när vi var till min kusin på kalas. Viktor var på jättebra humör men helt plötslig så blev han ledsen och klängig. Vi åkte hem och då hade han 38 i feber. Under natten steg det till 39,2 som mest och igår var det lite smygfeber, som mest 38 tror jag det var. Om han har feber idag så måste vi ringa VC. Håller tummarna för att det inte är öronen igen....Gissa vad!!! Vi har en sjukling i huset igen! Nu har min ängel feber.

Min mamma är för söt också!! Hon och lillasyster var hemma en sväng i söndags. Visade en gosig mysdress på nätet som jag hade sett på Lindex. Igår när min mamma åkte till Norge så tittade hon in en snabbis, och då hade hon köpt dressen till Viktor. Hon är för go hon!!

Visst är den fin?! Finns hos Lindex



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0