Wallies

Vi har ju målat min ängels rum och ska sätta upp "wallies" (väggklistermärken) istället för att få lite liv...
På Tradera finns det hur mycket som helst till ett billigt pris. Jag blev jätteglad när jag hittade en jättefin med Nalle Puh för 55 kr + frakt 15 kr. Jag var den enda som budade och jag vann! (Hurra!!) Paketet kom fort och allt var frid och fröjd. Men (ständigt detta men) när jag öppnade paketet och vecklar ut min vara så är det fel motiv. Det är Nalle Puh men det är inte rätt motiv, jag har fått ett vintermotiv. Det vill jag inte ha, jag vill ha vårmotivet som jag budade på, vintern är ju snart slut (har jag bestämt!)
Jag har mailat två gånger till säljaren men får inget svar. Får nog bara acceptera att ag får behålla vintermotivet. Tur i oturen är det ju bara 70 kr det handlar om. Det ska jag nog överleva..
 
Den jag budade på..
 
Här är den jag fick. Den är fin men jag vill inte ha vintern!!
 
Några tips, hur gör man när man får fel såhär?? Jag får ju inte tag i säljaren...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0