Dagens instagram

Dagens två bilder från instagram (emmsaklemmsa)
 
Tog en lugn dag ida. Solen sken så jag hade egentligen behövt gå ut för att dra in ved när Oskar sov men eftersom min ledighet snart är slut så passade jag på att vila med honom idag. Fanns inga panikmåsten i hemmet så det fick bli så.
När jag hämtat Viktor klockan två så drog vi iväg till Forshaga. Blev lite lek och mellis/fika innan både Viktor och jag hade förmånen att bli klippta av Becky. Är ju en massa kalas, jul och nyår framöver så det är roligt att vara lite fin i håret. På mig försvann det ca en decimeter och det var såå skönt. Håret var såå himla långt och jag tyckte bara att det var i vägen hela tiden.
Maria - mamma till Liam ☆
2012-12-12 @ 08:33:55
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad fint hår du har! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0