Ensam på bio

Ikväll gjorde jag nåt som inte hör till vanligheterna. Jag gick själv på bio!!
Skulle ha gått med en tjejkompis men hon fick förhinder. Var sugen ändå så bestämde mig för att gå själv!! Breaking dawn, part 2 var det jag var på. Kommer skriva om den som vanligt i kategorin Senast sedda men det kan nog ta ett par dagar tills dess.

Det var faktiskt väldigt skönt att gå på bio själv förresten. Jag gjorde allt i min egen takt, såg reklamen från början och det var skönt att få umgås lite med sig själv. Har inte varit iväg så mycket på egen hand den sista tiden så det var nödvändigt att få komma iväg en liten stund själv. Jag kommer hem med nya krafter då. Det vinner alla i familjen på!! :)

Maria- tvåbarnsmamma
2012-12-15 @ 10:12:42
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Egentid med sig själv är viktigt! Man blir en ny person och fulltankad med energi :)

Svar: Det är det! Och det var väldigt skönt att få komma iväg igår och göra något helt själv. Ska kanske börja gå på bio själv lite oftare.. :)
emmsaklemmsa

charlotte
2012-12-16 @ 21:06:26
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se

åh den var så bra tycker jag!

Svar: Det tycker jag med! Skulle vilja se den igen men får vänta tills den kommer ut på dvd... :)
emmsaklemmsa

Becky
2012-12-21 @ 17:56:30

Min syrra har gått på bio själv och tycker det är helmysigt! jag är ju sån som måste "snacka" mig igenom filmer så jag hade nog inte fixat det.. Jag ska också se den! måste bara se första delen av sista filmen först ;)
kram

Svar: Ja, det är ju bra att se den första delen först kanske.. :P Det var inte sista gången jag gick på bio själv inte!!! :) Kram
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0