Klänning

Min älskade make hämtade upp min julaftons-klänning från Lindex igår. (Himla smidigt att man kan beställa på nätet och hämta fraktfritt på deras butik i stan.)
Och den sitter som gjutet! Det är nu man får börja skörda frukten av all träning som man har lagt ner. Förut så har jag varit tvungen att köpa storlek 40/42 men nu är det strl 38 på klänningen och den sitter som sagt helt perfekt! Ska bli kul att använda den på julafton.
 
Det ska bli kul att se hur min kropp kommer att se ut till sommaren. Jag märker mer och mer skillnad redan nu och då har jag inte tränat så himla länge ändå. Mitt mål är att till sommaren må så bra i mig själv och min kropp så att jag kan ha bikini. Det är kroppsmålet. Träningsmålet är att kunna springa en mil. Får se hur det går, är en bra bit på väg nu iaf!! :)
 
Min julklänning från Lindex
Maria- tvåbarnsmamma
2012-12-13 @ 13:04:31
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Åh de kommer du fixa galant 😃👍

Svar: Jag hoppas på det! Och det känns så också, har kommit en bit på väg iaf och det är ju lång tid kvar :)
emmsaklemmsa

Sara
2012-12-13 @ 13:45:59
URL: http://glamina.blogg.se

Åh vad roligt för dig att du märker resultat! Jag vet om den där känslan :)
Du kommer vara så fin på julafton i klänningen =)
Kram!

Svar: Hihi, tack så mycket! :)
emmsaklemmsa

melinda - mamma till Nova
2012-12-16 @ 11:47:03
URL: http://melindajohansson.vimedbarn.se

åh vilken fin klänning!

Svar: Tack! :)
emmsaklemmsa

Becky
2012-12-21 @ 18:00:10

Jättesöt klänning!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0