Pausmånad

Jag hade tänkt att ta en liten pausmånad under december. Fortsätta träna men inte vara lika hård på godis och fika. Det är så himla mycket under december och jag orkar inte ha för höga krav på mig... Var ett tag sen jag vägde och mätte mig, har slarvat lite där. Men jag gjorde det imorse och var övertygad om att jag skulle få deprimerande siffror med tanke på att jag inte tränat ordentligt på drygt två veckor. Men måttmässigt har jag stått stilla och kilomässigt var det +0,3 kg. MEN då vägde jag mig efter frukost!! Annars så gör jag det alltid före frukosten. Så det kändes väldigt ta måste jag säga. Målet under december är att inte gå upp något, om jag går ner så är det bara en bonus.

På förmiddagen idag bestämde jag mig för att när maken kom hem skulle jag ge mig ut på en löptur, 3 km. Men allteftersom det kom närmare kl 17.45 så sjönk temperaturen ute. När maken kom hem var det -16,6. Men jag gav mig ut!! Det var kyligt men skönt! Blev det längsta jag sprungit och det kändes väldigt bra i kroppen. Fick låna bra kläder av maken, tack älskling! Nästa säsong så ska jag ha bra kläder själv. Man kanske kan vara med och haffa något bra på mellandagsrean?! Får se lite vad plånboken säger... Det är ju så himla mycket man vill ha!!!

Maria - mamma till Liam ☆
2012-12-13 @ 08:49:36
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad duktig du är som tog dig ut trots det kalla vädret! :)

Svar: Tack så mycket! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0