Tv

Slappade en hel del tillsammans med min ängel på fm idag. Vilade med honom för även om jag fick sova lite längre så var jag trött och hade huvudvärk. Vi tillbringade två timmar på soffan. Underbart!!!

Efter lunchen promenerade vi till Grums och gick på babycafé. Blev powerwalk på vägen hem, intervaller. Så nu är jag mör i benen. Idag var tredje dagen på rad.

Under kvällen har jag pysslat en hel del och myst med min Gorgeous. Vi landade på tv400 och tittade på Ghost Whisperer. Jag gillar den serien. Vill se den från början. Får se hur det blir med det. Får se vad priset ligger på.


Melinda spelas av Jennifer Love Hewitt. Jag tycker att hon är en väldigt vacker kvinna. Och i serien har hon en underbar klädstil!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0