Frånvarande..

Ledsen att jag varit frånvarande! Det har varit mycket att greja med och nu sedan några dagar tillbaka är Oskar sjuk.. Jag kände mig lite hängig förra veckan och tog en vilovecka från träningen. Började lite smått igår igen med afro. Riktigt kul och efter att ha bärt en sjuk kille i flera dagar var det precis det min rygg behövde! Ikväll blir det nog hopprep och lite styrka hemma! :)

Maria- tvåbarnsmamma
2012-12-05 @ 16:24:10
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Usch för denna sjukan :( här hemma är det jag och Wiggo som har det värst! Oliver klara. Sig förvånansvärt får det mesta?! Väldigt underligt, men otroligt skönt att hans immunförsvar blivit såpass bra :)

Svar: Skönt att någon i familjen klarar sig undan iaf! Men nu är Oskar äntligen på god fart igen, bara matlusten som ska komma tillbaka :)
emmsaklemmsa

Sara
2012-12-11 @ 10:09:58
URL: http://glamina.blogg.se

Du är duktig som håller igång. Jag har kommit ifrån allt vad träning heter. Är sjuk hela tiden. Så tröttsamt!

Svar: Fortsatte pausveckan faktiskt men var ute på en löptur igår och ska iväg imorgon. Man får ha lite upp och nedgånger ibland, man kan ju inte ligga på topp jämt. Du kommer igen snart ska du se. Det blir ju ofta att man är sjuk under vintern också, trist men det är så för många tror jag... :(
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0