Bloggsugen

Har den senaste tiden börjar känna mig bloggsugen igen... Vi får väl se hur länge det håller den här gången.

Undrar om det finns några läsare som hänger kvar fortfarande.... Det återstår väl att se.. :)
Becky
2013-10-17 @ 23:23:06

Ja ibland kikar jag in här och kollar om du skrivit nåt😉

Milla
2013-11-11 @ 22:57:01
URL: http://millablom.blogspot.com

Kul! Jag har också försökt komma igång med bloggandet igen. Hoppas allt är bra! :-)

Milla
2013-11-17 @ 21:21:36
URL: http://millablom.blogspot.com

Försvann blogglusten lika snabbt som den kom? Synd isåfall! Jag gillar att läsa din blogg. :)

Svar: Hej! Nu tror jag kanske att den kommit tillbaka efter ett par år borta. Såg att du skrev till mig på fb, ska svara på det nu :)
emmsaklemmsa

Milla
2016-01-12 @ 16:23:16

Hej! Vad kul! :) Ah, du såg att jag kontaktade dig via fb ja! Blev så glad när jag kände igen dig på bilden. Du var som sagt ett stort stöd för mig. ☺




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0