En fruktansvärd trötthet

De senaste dagarna har jag varit totalt golvad av en trötthet som jag aldrig förr har känt av... det har varit i princip omöjligt att ta sig ur sängen, om inte kidsen varit här hade jag nog bara dragit täcket över huvudet och bett världen dra dit pepparn växer.. 
Jag har roddat barnen på morgonen för att sedan åka hem och lägga mig på soffan. När barnen varit på förskola/skola har jag sovit mellan tre och fyra timmar. Sedan har jag tvingar mig upp, fått på mig lite smink och "riktiga" kläder för att försöka få igång mig själv lite. Men har landat tillbaka i soffan men med tvn igång och i sittande position iaf.. 

Det är mycket som kommer i efterhand.. mycket missad sömn och mycket annat också som har gjort att kroppen är trött, så oerhört trött... jag hoppas dock på att det vänder inom em relativt snar framtid. Jag tycker verkligen inte om känslan att vara så in i bänken trött, både kroppsligt och själsligt. Jag vill tillbaka till mig själv.... de senaste dagarna har jag inte ens bäddat min eller barnens sängar. Och är jag noga med nåt så är det det.. saker läggs på hög  lägenheten för jag får inte fram orken att ta tag i det. 

Idag har jag iaf varit iväg ett par timmar med Oskar och Malte som är hemma. Viktor är i Branäs. Får se vad dagen imorgon bjuder på.... 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0