Håller i sig

Jag känner mig fortfarande väldigt omotiverad och det känns så jobbigt. Det är första gången sen jag började jobba som jag känner att det skulle kunna kvitta. Jag hoppas att jag ska kunna komma upp tillbaka och bli mig själv men just nu så känns det som att emmsaklemmsa är långt borta... Men som sagt, jag hoppas att hon kommer fram snart för såhär vill jag inte ha det!!

Var på spinning förut. Passet gick väldigt bra, var bara ett kort pass. Blir inte så mycket träning den här veckan eftersom det är långhelg och så. Kommer inte bli något pass på fredag och heller inte på måndag. För försöka ut och gå istället. Har också tänkt om lite. Istället för spinningen på tisdagar så ska jag försöka köra lite annan kondition. Cross Trainer, löpning.... Finns en hel del. Men löpning får jag nog vänta med tills jag fått skatten. Jag måste köpa mig ett par bättre skor.

I söndags så var jag och Gorgoeous hem till Re och Ma. Otroligt trevlig och roligt att det äntligen blev av! Jag har sagt att jag ska hälsa på dom hur länge som helst så det är nästan pinsamt... Men nu har vi varit där, både jag och Gorgeous! Fick ett annorlunda välkomnande av en hund som sprattlade vilt under en höggravid kvinnas arm.  Hon lugnande dock ner sig och blev hur mysig som helst. Gott fika fick vi också. Ska nog flörta till mig receptet på dm där små rosa goda sakerna. *blink blink* Tack så mycket Re och Ma för mycket trevlig sällskap. Hoppas att allt går bra nu den sista tiden tills den lilla ska komma.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0