0 dagar kvar

Då var dagen D här. Men ingen bebis. Det blir nog Gorgeous som har rätt ändå, han har gissat på 19 december. Och jag vet att det är någon i vår omgivning som hoppas på 20 december så vi får se. Men jag hänger inte läpp för det, än så länge känns det helt okej. Någon gång måste ju han/hon komma ut!

Idag är det hemmapyssel på tapeten. Ska stryka, köra ett varv med dammsugaren, göra rent kaminen och greja lite med fotografier. Väntar dock fortfarande på kort från OnOff. Det var hur längesen som helst som vi lämnade in dom men dom har fortfarande inte blivit framkallade. Illa, illa. Och nu har jag fått en beställning som jag gjort på nätet. Men dom kan jag ju inte sätta in förrän jag fått dom från OnOff eftersom de ligger före tidsmässigt. I-landsproblem jag vet det... Men ändå!

Var ju på Lucia-firande på jobbet igår. Hur mysigt som helst att träffa alla igen. Fick en massa kramar och lyckoönskningar! Inser när jag är där hur mycket jag saknar jobbet. Men men, det är ju bara drygt ett år kvar tills jag ska börja jobba igen. Bara att hålla ut...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0