1 dag kvar

Nu är det en enda liten ynka dag kvar. Men fortfarande inga tecken på att bebisen är på väg ut.
Jag vill också be er om en sak. Det är många som på msn och liknande väldigt ofta frågar om det har hänt något och om bebisen har kommit. Människor som bara är nyfikna och vill ha reda på så fort som möjligt, människor som jag inte brukar prata med. Snälla, gör inte det. Jag befinner mig i en nog utsatt situation ändå och tro mig, ni kommer att få veta när bebisen är ute!
Jag hoppas att jag genom detta inte sårar någon men jag känner att jag måste få säga det eftersom jag känner mig illa till mods av det som händer. Det räcker med att jag själv går på tårna hela tiden och väntar. Jag vill inte hålla på och stilla andra människors nyfikenhet!

Men det sagt... Igår innan vi åkte in till Fia på fika var vi en sväng på förlossningen. Skulle kolla upp det här med ansiktet och så att bebisen mådde bra. Blev "uppkopplad" till en CTG-apparat och det visade sig att det kom ut en mycket bra kurva. Bebisen mår prima! Skönt tyckt både jag och Gorgeous. Sedan vidare till Fia och lite fika. Blev bara en snabbis eftersom vi tillbringade en timme på förlossningen men bättre än inget

Idag blir det besök på vårdcentralen i Grums för vidare undersökning och sedan ska jag till jobbet och titta på Lucia-tåg. Ska bli så mysigt, saknar ju både personal, barn och föräldrar. Hoppas att jag får träffa de flesta idag!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0