Massa glögg

Har pysslat idag. det har varit skönt att röja upp lite i det som jag kände var lite rörigt. Har också rensat färdigt garderoben i hallen och även gått igenom skänken. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska rensa.... Får se om jag hittar nåt bra imorgon.

Mamma har precis varit här en sväng. Hon kör ju buss till Sthlm och nu hade hon varit nere i Hötorgshallen och köpt glögg till mig och Gorgeous. Det blev blåbär, lingon, vildmark och saffran. Ska bli mycket trevligt att smaka dessa kan jag säga. Hon lämnade också lite saffransskorpor. Det har inte jag ätit förut mend et ska jag börja med nu kan jag lova!!!

Längtar tills Gorgeous är hemma så vi kan korka upp en flaska...

Är just nu ensam hemma. Gorgeous har uppdateringskväll på jobbet så vet inte när han är hemma. Men jag ska sätta mig och greja med ite fotoalbum snart så jag kan nog hålla mig sysselsatt ändå. smiley

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0