Till min underbara sambo

Jag har nog världens underbaraste sambo. Vi har varit en sväng i stan idag och kollat upp babyskydd, babysitter osv, osv och har nästan precis kommit hem.
Jag har ju Harry Potter-filmerna hängande över mig den här veckan och måste se en om dagen. Detta vet min sambo om och när han står i köket och grejar med maten så säger han "Sätt dig och titta på filmen hjärtat. Jag gör maten och filmen är ju ändå mer än två timmar lång, så det inte bir så sent för dig." Han är helt underbar!
Så nu sitter jag med både mage och fötter i luften och tittar på Harry Potter och hemligheternas kammare och min sambo lagar mat åt oss i köket.

Min sambo är underbar! Jag älskar honom!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0