En kändis i familjen

Vi har en kändis i familjen, Gorgeous och jag. Hon heter Skrållan och är katt.
När vi var och hämtade våra bebisar efter att de blvit kastrerade fick vi veta att Skrållan hade blivit fotograferad av Kt och de frgade om det var ok att publicera bilderna. Självklart sa vi! Men det vi glömde var att vi naturligtvis ville ha en tidning där artikeln var med. Jag mailade redaktionen och igår trillade exemplaret ner. Hönsmammig som jag är gjorde det lite ont i hjärtat att se henne bli rakad och ligga under en filt för att kvickna till. Men jag tycker att artikeln tar upp en viktig fråga, det är på tok för många som låter sina katte springa vind för våg utan att ha kastrerat dom. Resultatet av det blir på tok för många katter som ingen vill ha. Skräms på er som inte tar ert ansvar för era djur!! Det är en enkel operation som kostar, iaf för katthonor, strax under tusenlappen. Det är det värt!


Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0