Ledig fredag

Har idag en ledig fredag, mycket skönt. Sitter fortfarande i morgonrock men ska snart hoppa in i duschen. Tittade på Animal planet när jag åt frukost, livsfarligt. Fastnar väldigt lätt och det hände imorse. Men har ju inte bråttom så det gör inget. Gorgeous är och jobbar men ska nog in till stan en sväng när han kommer hem. Vet dock inte när han kommer men ska försöka vara klar i vilket fall.

Allt det som hände i måndags känns lite bättre men det kommer och går i vågor. Visste inte att han påverkade oss så mycket som han gjorde. Måste lära mig att uppskatta saker när jag har dem hos mig!! Skrållan har dock börjat leta efter Kisen tror jag, hon går igenom huset när hon kommer in och när hon inte hittar honom kommer hon till oss istället. Hoppas inte hon lider som vi gör...

Nej, nu måste jag in i duschen!!
Love, emmskalemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0