Sliten!

Blir ett kort inlägg idag. Både jag och Gorgeous är så himla trötta. Ska bara blogga, tvätta bort sminket och sen blir det sängen! Jag har längtat sen jag gick upp imorse.

Har varit en ganska så lugn dag eftersom jag är ganska så sliten. Blev att jag städade huset iaf. På eftermiddagen var vi in med bilen till Top Car, den ska få lite bättre lackskydd och så ska den bli städad invändigt. Hurra, då slipper vi!! smiley
Efter det var vi till mamma och lillasyster. Mamma har fyllt år så det blev lite grillat och tårta. Dock har jag svårt att äta "vanligt" kött och vi fick hamburgare så jag snodde åt mig några av barnens korvar.

Men nu blir det inget mera. Nu blir det sängen och god natt!!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0