20 dagar

Idag är det 20 dagar kvar till den 15:e december. Längtar!!! Nu har nedräkningen börjat på riktigt!

Har inte skrivit på ett par dagar. Det beror på att jag inte har haft någon lust helt enkelt. Har haft några halvdana dagar men är på gång tillbaka nu tror jag.
Var med Mariell och lilla Lia till Babyproffsen en sväng. Var även in på Klädhuset och på djurbutiken som ligger intill. Efter att vi varit vid Ilanda så åkte vi tillbaka till Grums för att handla och sedan blev Mariell och Lia med hem till Slottsbron för lite fika. Blev kladdkakemuffins med vaniljglass. Mycket gott!!

Idag var det meningen att jag skulle träffa mamma och Frida. Mamma skulle hjälpa mig att sy ett draperi till dörren i tvättstugan. Men Frida har feber så vi avbokade och hoppas på att Frida blir bättre snart så att dom kan komma hit och hälsa på.

Nej, ska nu återgå till filmen!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0