Lunch för en

Det gick bra att ta sprutan, men tycker fortfarande inte om det. Men om man ser till hur jag var i början av graviditeten när det kom till sprutor och blodprov så har jag bättrat mig något enormt. Då fick de vara två stycken, en som höll i mig och en som stack. Detta är inte längre nödvändigt. smiley

Har precis ätit lite lunch. Blev en enkel lunch, makaroner och köttbullar. Blev inget kvar från middagen igår så fick laga mig lunch idag. Men det gick lika bra det också!

En bra bok är ett mycket bra sällskap när man äter lunch för en :)

Nu blir det till att ligga i soffan resten av eftermiddagen tror jag. Har fått ont i huvudet och är otroligt slö efter sprutan. Precis som det blev förra gången. Ska ligga under en filt och bara läsa och ta det lugnt resten av dagen tror jag.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0