Onsdag

Idag är det onsdag precis hela dagen och det är en ganska så bra dag. Kan ju inte uttala mig ordentligt än eftersom den inte är slut men det verkar iaf hittills som att det är en bra dag.

Gick upp runt nio-tiden imorse och hängde tvätten från maskinen jag körde igång när jag var med Gorgeous uppe för frukost. Körde igång en ny, småpysslade lite och dammsög. Sedan kom Mli. Hon hade varit uppe med tuppen för att jobba mellan 6-10. Mycket duktigt tycker jag. Vi fikade med te och kladdkakemuffins. Mycket trevligt måste jag säga.
När hon åkt satte jag mig för att äta lite lunch och nu är jag här. Ska greja lite med kaminen och sen blir det nog att jag lägger mig på soffan en stund. Har inte bestämt mig för om jag bara ska vila eller om jag ska läsa. Får se hur andan faller på när jag är där

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0