Aj, aj, aj...

Har haft en otroligt dålig ryggdag idag och är på grund av det otroligt sliten. Men, inte mycket att göra åt. Jag ser ett slut på det hela nu iaf och det är väl det som gör att jag orkar.

I söndags efter att jag hade skrivit så åt jag och Gorgeous en sen frukost. När vi satt och åt ringde min syster från Sthlm. Hon och pappa var på väg hem till oss för att hälsa på en sväng. En mycket trevlig överraskning tycker jag. smiley Dom var kvar ca en timme och fikade lite innan de begav sg tillbaka till stan.

Igår var också en tung dag på jobbet. Känner av rygge i princip allt jag gör nu. Inte så lajbans.... Fick jobba över lite eftersom det var så mycket barn och när jag kom hem var jag helt slut. Det blev mat, dusch och sen soffan. Mycket trevligt.

Just nu har vi en kompis till Gorgeous här som grejar med vår värmeförflyttare. Sedan drar de båda iväg på innebandyträning och då tror jag att jag sätter mig i soffan. Blir att jag stryker lite kanske men sen får det vara bra.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0