Slapparkväll

Sitter i soffan med Macen i knät och har lite godis på bordet. Jag har dragit upp tröjan så jag ser min mage och hur vår älskade bebis rör sig därinne. På det sättet njuter jag.
Men samtidigt som jag njuter så är jag så himla trött. Jag bär på en förkylning som inte släpper. Jag gick hem från jobbet i torsdags och var hemma fredag men den vill inte ge med sig. Nu är det bara två dagar kvar på den här veckan, hoppas att det lossnar under helgen.

Fick också ett brev idag. En kallelse till vaccination... Jag gillar inte det där med sprutor och nålar men antar att det är en bragrej att ta nu när läget är som det är. Men tycker ändå inte om det. Inte någonstans. Hoppas att kanske Gorgeous kan följa med mig så jag slipper gå själv. Men har en tid hos BM innan så vi kan ventilera lite med henne innan.
Man är ju nervös. Vet dom som har tagit fram vaccinet verkligen att det inte kommer att påverka vår bebis på ett negativt sätt?! Som sagt, får ventilera lite med BM nästa vecka.

Nej, nu blir det dumburken en lite stund innan det blir sängen.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0