Torsdag hela dagen

Idag är det torsdag och min fjärde dag hemma. Det känns mycket bättre nu trots att jag har väldigt ont i ryggen. 

Har trots ryggen bakat lite matbröd idag och det gick ganska bra. Det gick bra med ryggen, dock hade jag i för mycket sammalt i degen så brödet blev inte så bra. Men ska göra en sats till nu efter att jag har bloggat klart. Skam den som ger sig!!! Får se hur ryggen mår efter baket så kanske det blir en liten promenad. Orkade inte gå ut imorse efter frukosten. Kom på att det kanske inte är så bra att vara ute och promenera så tidigt på morgonen. Får hitta en annan rutin istället.

Nej, blir till att sätta fart. Här kan man ju inte sitta hela dan..

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0