Invigning

I onsdags invigdes dom, löparskorna... Har ju varit förkyld och inte velat springa något då men i onsdags tog jag tjuren vid hornen och begav mig ut. Sprang 3 km ungefär. Har hobbymätt med bilen. Tog 25 minuter ganska exakt. Var jättetrött när jag kom hem, har verkligen ingen kondis kvar alls. Det var första gången jag tränade sedan jag blev gravid med Viktor. När jag kom hem så var jag också rödflammig över stora delar av kroppen och hade fruktansvärd klåda. Det var bara raka spåret in i duschen.
Men jag överlevde! Det trodde jag aldrig..
Igår blev det 3 km promenad och så har jag joggat 3 km idag igen. Även fastän det regnade. Måste vara hård nu i början och verkligen springa varannan dag tills jag kommer in i det. Känns bra måste jag säga!!

Igår hade vi besök av Malene. Dom skulle titta på ett hus men det hade blivit missförstånd och hon hade helt plötsligt inget att göra. Hon kom hem till oss, vi fikade och pratade en hel del. Gorgeous fick ge sig iväg för han skulle hjälpa sin pappa i Borgvik. Malene och jag gav oss ut på en promenad. Mycket trevligt.
Viktor vägrade dock somna. Han var glad hela tiden men ville inte sova trots att han var trött. Men när vi kom hem så somnade han. Är väl för spännande att vara ute i vagnen kanske...


Mina två godingar mötte mig efter första löparrundan. Fick massor med uppmuntran, pussar och kramar!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0