Mellandag

Idag är en sån där dag som det känns som att man inte får nåt gjort. Men när man tänker efter så har man gjort massor. Jag har haft sovmorgon, gjort massa mat till Viktor och lagt i frysen, satt upp krokar i hallen att hänga nycklar på, kommit underfund med att vi också ska ha en magnettavla där, varit på en powerwalk och rensat garderoben på sovrummet.

Det blev en hel del när jag tänkte efter...

Har tänkt om vad det gäller löpningen också. Fick ju ont när jag varit ute och sprungit så nu ska jag börja med att gå ut på powerwalk ett par gånger i veckan istället. Och jag kan lova att det är jobbigt med en barnvagn med ett barn på 9 kg i... Hoppas på att jag inte ska få lika ont. Får se hur det går!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0