Shopping

Blev inte mycket sömn inatt. Kom i säng vid runt 1 och sov inte så bra eftersom vår lilla ängel vaknade ganska mycket. Tror att han känner av våran lilla förkylning igen... Men iaf, vi var trötta imorse och tänkte att vi måste få tiden att gå.
Vi var in till Peters mamma som hade loppis en sväng och sedan skulle vi gå lite på Bergvik tänkte vi. Det blev lite längre än en stund. Och shopping blev det också till råga på allt!


Vänster: Pyjamas från Lindex         Höger: Pyjamas från Kappahl


Mjukisbrallor och en cardigan från H&M


Inne på Coop gick vi förbi dom här supersöta böckerna för 20 kr styck !

Lovade igår att jag skulle skriva om en film till idag. Men jag hade inte med i beräkningen att vi inte skulle ha något internet på förmiddagen så det får bli imorgon helt enkelt. Ni kan få roa er med att få kommentera befintliga inlägg istället! Ge er tillkänna läsare!!!

Nu ska jag mysa med min underbare sambo!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0