Städat

Klockan är 09.13 när jag börjar skriva och jag har storstädat huset. Det är inte illa. Tog dock toaletterna igår och plockade undan allt så att det bara skulle vara att börja dammtorka men tyckte att det gick fort ändå.

Mina två godingar ligger på soffan och sover lite innan det är dags att äta frukost. Viktor får välling numera när han kommer upp på morgonen och det står han sig ganska länge på så det har blivit lite sena frukostar nu. Men tycker inte att det gör nåt!

Idag ska jag till tippen med det som vi rensade bort igår och sedan ska vi till stan. Vi ska lägga plattor på baksidan nämligen och måste kolla lite priser och så. Vi kanske inte har råd... Tror det men måste ju kolla vad vi vill ha för plattor och så. Eventuellt blir det så att vi gör rent plattorna som redan ligger där och kompletterar med likadana. Som sagt, beror på priset.

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0